2009. december 24., csütörtök

SPG

Picit átalakult a Jolly ismét. Ahogy az várható volt, a népes tulajdonosi kör nem bírta sokáig együtt :-) . Bubuc kilépett, mert ... mert ... ő tudja miért .Nem váltunk el haraggal, így én sem akarom ezt a dolgot tovább boncolgatni. Sok sikert a nowhere islandhoz :-)
Mika a finnsvéd srác is kilépett, mert úgy érezte, hogy csak a pénze kell nekünk. ÓÓÓÓÓ te idióta :-).
Szóval ők elmentek, Lyva, Naomy, Gyuszi, Vic és én maradtunk, valamint a belga DJ csaj Sletti is tulaj lett. Gondoltunk egy nagyot és előre menekültünk, két új földet béreltünk. Igazából emiatt is ment szét a banda, mert előjött a 'játékszenvedélyem' és mindenképpen szerettem volna egy játéktermet is csinálni. Imádok foglalkozni ezzel a dologgal...jaaa és ez lenne az SPG vagyis Space Pirates Gaming. ( ne kérdezd mi ez a kalóz imádat... eddig nekem sem tűnt fel, hogy ennyire vonzódnék e témához ):-)
Mindenkit szeretettel várunk a játékteremben is.
Majd mesélek arról , hogy nem a magyarok a leghülyébbek az sl-ben és arról is , hogy nem a magyar a legnagyobb tolvaj népség az sl-ben, annak ellenére, hogy néhány honfitársunk szent meggyőződése szerint alja népség vagyunk ... áááááááááááá dehogy ... de most kell menni ajándékokat csomagolni RL-ben .. tényleg, vettem már ajándékokat ? :-)
Kellemes karácsonyt mindenkinek. Remélem a fiúk idén is megkapják a frankó távirányitásoskisautótésvonatosterepasztalt, a lányok pedig a legmenőbb száncsábarbit :-)

1 megjegyzés: