2010. január 1., péntek

SL Tolvaj (?) 1

Boldog Új Évet Kívánok!!! Remélem tényleg boldog lesz és sikeres mindenkinek.
A tolvajoknak nem kívánok sikereket. :-)
Ahogy ígértem néhány tolvajtörténet. Legyen az első a legújabb.
A játékterembe vettem néhány új gépet.Olyan gépet, amivel már régebben találkoztam a készítőjénél. Kirakott egy földre néhány darabot és lehetett tesztelni.
Meglepve vettem észre a minap, hogy iszony alacsony áron tűnt fel a piacon a gép. Olyan alacsony áron, ami már gyanús is volt. Megnéztem a készítő profiljában az infókat, egy utalást nem találtam a játékgépről. Elmentem a földjére, sehol egy gép... Hmm ilyenkor mi van ?
Vettem egy gépet, leteszteltem, működik.Vettem még néhányat és bedobáltam az SPG-be.
Egyik este szokásomhoz híven épp átpakolásztam a dolgokat a játékteremben, amikor egy őrült módjára rohangáló fickót vettem észre. A neve ismerős, a szóban forgó gép készítője volt. Az egyik gépéhez állt és "buborékolt " a gépre. Odamentem és rákérdeztem, hogy minden rendben van a géppel ? A srác azt mondta, hogy nincs rednben semmi a géppel, mert ő most egy ideig nem volt SL-ben és megkérte egyik barátját arra , hogy tesztelje a gépet s mire visszajött azt látta, hogy tele van a világ a gépeivel. A srác egyébként nem hibáztatott másokat, saját magát hülyézte le s milyen igaza volt :-). Felajánlottam neki, hogy természetesen törlöm a gépeket, ha így látja jónak, de azt mondta az rajta nem segít. ( milyen igaz )
Van néhány furcsaság a kreator viselkedésében. Jelenleg is ugyanúgy vásárolhatók a gépek, tehát nem tiltotta le az eladást. Semmit nem lépett az ügyben eddig. Az egyik eladó, szerintem egy nagy játék újraértékesítőnek az altja, vajon honnét került hozzá egy full permes darab ?
Nem tudom a játékgépek fejlesztésének és forgalomba kerülésének a módját, de talán ott kereshető valamiféle magyarázat. Így aztán nem tudom, hogy valóban tolvaj van a dologban, vagy valami ködösítés.
Szerintem le kellett volna tiltania a gépek arusítását, be kellett volna fejeznie a gépet ( jelenleg 0.97 ver. ) a forgalomba került gépek tulajainak felajánlani a jutalékos működtetést support mellett és teljes értékűvé upgradelési lehetősget a licensz megvételével.

2 megjegyzés:

  1. Ő, ez ismerős...
    Szóval nekem is volt egy játékgépem, annyira jónak gondoltam, hogy el is kezdtem terjeszteni. Működött is rendesen egészen addig, míg a játék szerverét költöztetni kellett - másik földre került akkoriban a Red Seven... Igenám, de ezt a tényezőt nem számoltam bele a gép megcsinálásánál - szóval ciki helyzet alakult ki :D Javítottam gyorsan, de a javítást nem teszteltem... Hosszú hónapok után kiderült, hogy a javítás után annyira elbasztam, hogy nem is működött a dolog, de senki sem panaszkodott, szóval ebben is fura volt a helyzet. Inkább megszüntettem a forgalmazását...
    Ezek után azt hiszed, tolvaj lehetek én is: nem vagyok az, csak figyelmetlen voltam. Ez lehetett a fenti alkotóval is, nem tudja biztosan, a barátja hol hirdette meg a dolgokat.

    VálaszTörlés
  2. A te esetedben szó sincs lopásról Scan. A másik esetben viszont, vagy a "barát" ellopta és pénzt csinált a gépből, vagy a kreator maga nem jár egyenes úton.
    Mióta beraktuk a játékterembe kaptam néhány IM-et, hogy olcsón tudnak iylen gépet adni . Viszont nem olyan olcsón mint az xstreeten. Ott ugyanis két emberkétől is meg lehet venni, az árat már a végtelenségig levitték egymással versengve

    VálaszTörlés